Fazer Finest tootesarja lisandus uudne magusa maitsega sai, mis on valmistatud keefiriga ja mida on rikastatud kaltsiumiga.

Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul loodi Keefirisai eesmärgiga pakkuda tarbijatele pisut erilisemat versiooni traditsioonilisest valgest saiast. „Valge saia olulisus pole meie köögikultuuris kuhugi kadunud, kuid terviseteadlikud tarbijad otsivad siiski ennekõike tooteid, mille puhul oleks toote mõju tervisele ja hea maitse rangemas tasakaalus. Meil on hea meel, et Fazeri tootevalikusse on lisandunud just selline toode - aeglaselt küpsenud keefiritaignast valge sai, mida on suurema lisandväärtuse saavutamiseks rikastatud kaltsiumiga,“ sõnas Sapožnin.

Keefiri peetakse üheks tervislikumaks toiduaineks, mis lisaks sellele, et soodustab seedimist ja parandab ainevahetust, on ka hea valguallikas ja sealjuures madala kalorisisaldusega. Keefirisai sobib tänu oma magusamale mekile ideaalselt moosisaiaks, aga on igati hea alus ka traditsioonilistele soolaste võileivakatetele.

„Keefirisai maitseb väga hästi ka lihtsalt juustu ja tomatiga süües. Maiasmokkadel soovitan proovida Finest keefirisaia näiteks kohupiima ja värskete marjadega,“ jagas Sapožnin nippe. Tänu keefirile on saial mõnusalt pehme tekstuur, mille erilisus ei jää tema sõnul tõelisele gurmaanile märkamatuks.

Fazer Finest toodete loomisel on ammutatud inspiratsiooni traditsioonilistest küpsetusviisidest, järgides samaaegselt kaasaegseid asjatundlikke toitumissoovitusi ja tervisetrende. Fazer Finest sarja kuuluvad lisaks ka äsja turule tulnud Maakodu sai rukkiteradega ja 5-viljasepik, aga ka Fazer Finest sai seemnetega, täisteraleib, seemneleib ja rukkitäisteraleib. Samuti on suvest alates kauplustes müügil Finest näkileivad seesami- ja linaseemnetega.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning Fazer on esindatud kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades. Ettevõte hoiab täna Eesti pagari­toodete turul 15%-lise turuosaga kolmandat kohta. Fazeri tugevuseks on lisanditega leiva- ja saiatooted, taskuleivad ning röstid, tuntumad kaubamärgid on Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot. Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.