Prindi

Jaanipäevale eelneval nädalal viivad Circle K ja Saku Õlletehas läbi aktsiooni „Kainet meelt“, mis tuletab meelde, et autorooli minnes sobib vaid alkoholivaba jook.

 

Aktsioon algab 18. juunil ja on plaanitud kestma nädal aega või kuni „Kainet meelt“-tähistusega tooteid jätkub.

Ettevõtmise raames jagatakse igale Circle K autopesula kasutajale spetsiaalse meeldetuletus-tähistusega Saku GO alkoholivaba õlut.

 

„Soovime oma ettevõtmisega selle tõsise teema üles tõsta ja just enne jaanipäeva sõnapaari „Kainet meelt“ kõlama jätta. Toodame Sakus küll ka lahjat alkoholi, kuid tahame omalt poolt igati rõhutada vastutustundliku tarbimise sõnumit. Autorool ja alkohol ei sobi kokku,“ rääkis Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms.

 

„Circle K teenindusjaamasid külastab iga päev mitukümmend tuhat autojuhti. Me hoolime oma klientidest, nende turvalisusest ning panustame ka enda poolt pidevalt koos erinevate partneritega, teadvustamaks üldsust, et alkohol ja autorool ei käi mitte kunagi kokku,“ sõnas Circle K turundusjuht Diana Veigel.

 

Nii Circle K kui ka Saku Õlletehas osalevad teisteski ettevõtmistes, mis on suunatud vastutustundliku tarbimise ja liikluskultuuri edendamisele. Circle K on viimastel aastatel panustanud Maanteeameti kampaaniatesse ning tänavu oli ka Kuku raadio Selge Grupijuhi kampaania partner, kus  inimestel oli võimalus nii läbi kodulehekülje kui ka otse teenindusjaamas ennast kampaaniasse registreerida.

Saku Õlletehas on tänavu suurendanud oluliselt oma alkoholivabade jookide valikut, et igaüks leiaks endale sobiva maitse.

Mõlema ettevõtmises osaleva ettevõtte jaoks on oluline teadvustada klientidele, et neil on alati olemas alkoholivaba alternatiiv oma lemmikjoogile.