Jookide müügimahud on jaanipäeva eel aasta tipptasemel ja tänavu teevad rekordkäibe eelkõige karastusjoogid, näitab Saku Õlletehase statistika.

Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein ütles, et prognooside kohaselt müüb Saku juunis karastusjooke 70% võrra rohkem kui möödunud aastal samal ajal.

„Oleme tulnud tänavu välja paljude uudistoodetega, et rikastada karastusjookide valikut. Näiteks on tarbijate poolt juba väga hästi vastu võetud Saku naturaalselt kääritatud kali ja Vichy jäätee. Kevadel alustasime ühe populaarseima Gruusia mineraalvee Nabeghlavi müümist,“ loetles Kastein.

Õlle pruulimisel ja villimisel jätkub suund väiksemate pakendite ja lahjemate jookide suunas. Suures plastpakendis õllede osa müügis on aasta esimese viie kuuga langenud ligi 20% võrra, asendudes väiksematesse klaaspudelisse ja purkidesse villitud toodetega.

Kuigi õlleturg kogu Euroopas onolnud kerges langustrendis, on ka õllemüük soojade ilmade toel praegu heal tasemel ja ületab mitu korda müüki talveperioodil. „Joogitööstuse käive on tihedas sõltuvuses ilmast, nii et tänavused päikeselised juunipäevad on meie parimad müügimehed,“ lausus Kastein.

Sellest, et suvi on Saku Õlletehases alanud aktiivselt, annab tunnistust mais tehtud kõigi aegade pakendusrekord. Samuti on juurde võetud ligi 70 hooajatöölist, mis tõstis töötajate koguarvu pea 400 inimeseni.

Suveperioodil teeb Saku Õlletehas toetajana koostööd paljude vabaõhukontsertide ja spordisündmuste korraldajatega. Samuti osaleb ettevõte vastutustundliku ettevõtlusega seotud teavituskampaaniates, näiteks päästeameti „Kui jood, ära uju“ kampaania info levitamisel.