Fazer Finest Maakodu tooteportfelli lisandusid unikaalsel koosküpsemise meetodil valmivad sai rukkihelvestega, sai rukkiteradega ja 5-viljasepik.

Fazeri turundusjuhi Anne-Mai Kaarma sõnul on uudse küpsemismeetodi puhul tegu innovatsiooniga, mis võimaldab tarbijatele pakkuda ülipehmeid, rikkalike maitseomadustega ja aromaatseid saiatooteid ning seda ei saavutata organismile kahjulike lisaantete lisamisega, vaid tehnoloogiliste meetoditega.

“Koosküpsemise meetodil valmivad saiad ahjus ühes suures vormis külg-külje kõrval ja kokkukerkinud saiapätsid murtakse teineteise küljest lahti. Sellest ka saiade pehmus, maitseküllasus ning ainuomane kuju, mis viib meid rännakule esivanemate kodudesse – ammusel ajal valmistati pagaritooteid just koosküpsemise meetodil,” selgitas Kaarma.

Tema sõnul hindavad eestimaalased leivaküpsetamise traditsioone ja juurte juurde naasmist kõrgelt, kuid samal ajal soovitakse kogeda põnevaid maitseid ootamatul kujul. „Ootused pagaritoodete omadustele on kõrged ja seetõttu tuleb tootjatel nii toodangu kvaliteedile, koostisosadele kui ka lisanditele alati kõrgendatud tähelepanu pöörata,“ sõnas Kaarma.

„Pingutame selle nimel, et üllatada inimesi tervislike uudistoodetega ja pakkuda tuttavlikku mekki ning uudsust samal ajal. Meil on hea meel, et Fazer Finest on meie tarbijate jaoks kvaliteedi ja suurepärase maitse märk, mille tooted aitavad kogeda rikkalikke maitseelamusi nii argipäeval kui ka pidulikumatel sündmustel,“ rääkis Kaarma.

Fazer Finest Maakodu uudistooted on kiudainerikkad, säilitusainevabad, vähese suhkrusisaldusega ja valmistatud 100% täisterajahust. Terviseõbralikud pagaritooted sobivad ideaalselt hommikusöögilauale või näiteks toekama võileivana suvisesse piknikukorvi. Uute Maakodu saiade lisanditeks on rukkihelbed ja rukkiterad ning 5-viljasepiku koostises on helde käega nii tatart, otra, kaera, rukist kui ka nisu – kõik 100% täistera.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning Fazer on esindatud kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades.

Ettevõte hoiab täna Eesti pagari­toodete turul 15%-lise turuosaga kolmandat kohta. Fazeri tugevuseks on lisanditega leiva- ja saiatooted, taskuleivad ning röstid, tuntumad kaubamärgid on Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot. Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.