Prindi

Sel sügisel jõuab poelettidele Fazeri uus HERO pagaritoodete sari, mille kõrge toitaineväärtusega tooted toetavad füüsilist aktiivsust ja intensiivset mõttetööd, kuid pakuvad ka erilisi naudinguhetki.

Fazer Eesti turundusjuhi Joosep Volkmanni sõnul on HERO sarja tooted valmistatud looduslikest koostisosadest ja kvaliteetsest toorainest, mis on madala suhkrusisaldusega, kõrge kiudainesisalduse ja toiteväärtusega. 

Ideaalne valik füüsiliselt aktiivsetele inimestele on HERO palaleib rukkihelveste, kaerakiude ja purustatud kõrvitsaseemnetega. Uudse ümara kujuga HERO täistera rukkileib on äärmiselt kiudainerikas (pea 3 korda kõrgema kiudainesisaldusega kui tavatootes), mistõttu on see ideaalne mõttetööd ja loovust nõudvatel elualadel tegutsevatele inimestele. Kolmandaks HERO sarja tooteks on maitsegurmaanidele loodud sai idandatud rukkiterade ja chia seemnetega.

„Tarbijauuringud näitavad, et eestimaalaste hinnangul võiks poelettidel saadaval olla rohkem  tervislikke pagaritooteid – meie HERO sari soovib terviseteadlike leivasõprade valikut märkimisväärselt kasvatada. Pakume tooteid, mis mitte ainult ei toeta tervist, aga on ka väga maitsvad,“ kinnitas Volkmann.

Volkmanni sõnul lähtub HERO sari põhimõttest, et igaühes meist on peidus kangelane – oleme kõik omal moel erilised ja väärime tunnustamist.

„Meie uued HERO sarja tooted ülistavad tugevust, tarkust ja samas ka oskust elu nautida. Sest kangelaslikkus võib seisneda paljudes asjades – nii oskuses oma pere eest hoolt kanda, tööalaste väljakutsetega toime tulla või enda ja oma lähedaste ellu rõõmu tuua,“ sõnas Volkmann.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud. Fazeri tooteid eksporditakse enam kui 40 riiki ja ettevõtte esindused asuvad kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Fazer Finest, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Fazer Desserts.