Projekti raames korraldatakse tootearenduseteemaline õppereis toiduainetööstuse töötajatele Saksamaale külastamaks suurimat toidumessi maailmas – Anuga messi Kölnis.

Külastus leiab aset 7.-9.oktoobril 2019 (messi toimumisaeg on 5.-9.oktoober 2019) 

Eesmärk:

• leida uusi potentsiaalseid ekspordipartnere

• külastada ja kohtuda olemasolevate ekspordipartneritega;

• leida uusi ideid tootearenduse valdkonnas - Messi raames korraldatakse ka trendide ja innovatsiooni näitust. Möödunud korral osales sellel 880 ettevõtte 2300 toodet, mille hulgast žürii valis välja 67 innovaatilist.

• leida uusi ideid ja koostööpartnereid kaasaegse seadmete, tehnoloogiate, tooraine ja/või materjalide hankimisel;

• suurendada erialaseid ja kutsealaseid teadmisi - 8. oktoobril toimuval seminaril osalev toidutootja Zott on suurettevõte, mille aastakäive on ca 870 milj eurot ning on tööandjaks 3000 inimesele. Õppereisi tulemusel saadakse ülevaade toidusektoris toimuvast ning viiakse end kurssi uuemate tootearenduse suundadega ja tehnoloogiatega.

Tulemus:

Õppereisi tulemusel saadakse ülevaade toidusektoris toimuvast ning viiakse end kurssi uuemate tootearenduse suundadega ja tehnoloogiatega. Samuti toimuvad kohtumised koostööpartneritega.

Fondi nimetus:

Euroopa Regionaalarengu Fond

Toetuse summa

10 488,10  EUR (70% kogusummast - 30% on ettevõtte omafinantseering)