Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Salvesti lastetoitude kategooria müügikäive 70%, selgub ettevõtte müügistatistikast. Müügikäibe tõusu põhjuseks on suures osas uue ökoloogilise pehmetes pakendites lastetoitude sarja Põnn turule toomine.

 

AS Salvest tegevjuhi Lauri Betlemi sõnul oli Salvesti lastetoitude müügi hüppeline kasv oodatust suurem ning kasvutrendi võib märgata kogu Eesti lastetoitude turul. “Lastetoitude kategoorias otsivad lapsevanemad täna ökoloogilisemaid, puhtast toorainest ja mugavas pakendis lastetoodeid,” selgitas Betlem. Turu suundumust silmas pidades toodi tegevjuhi sõnul eelmisel aastal kauplustesse uus ökoloogiline pehmetes tuubilaadsetes pakendites lastetoitude sari, mis on praeguseks end väga hästi tõestanud ja turutrende kinnitanud.

 

Betlemi sõnul on koduturule mõeldud toodete aktiivne arendus ja investeeringud tootmisesse kasvatanud Salvesti lastetoitude kategooria müüki märkimisväärselt – ligi 70%. Müügitulemustele on kaasa aidanud ka Põnn ökoloogiliste toodete sari, mis on mõne kuuga tarbijate seas väga populaarseks muutnud. Põnn ökoloogiline mangopüree pälvis ka köögivilja kategoorias Parima Toiduaine konkursi hõbemärgi. “Soovime tulevikus müügikohtade arvu ja sortimenti veelgi suurendada, et populaarne tootesari oleks kättesaadav kõigile soovijatele.” Betlem lisas, et samas on uute toodete kõrval jätkuvalt armastatud ka tuntud ja pikalt turul olnud maitsed. “Mahuliselt ostetakse kõige enam meie porgandimehu, mis on endiselt tarbijate lemmik.”

 

Põnni tootesarjaga toetab Salvest Pelgulinna Sünnitusmaja. Igalt Põnni toote ostult annetatakse toetuseks 1 sent, mille abil saab haigla soetada enda tööks vajalikke seadmeid. 2014. aastal ostetud Salvest Põnn lastetoitudega kogunes Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks 7 715 eurot.

 

AS Salvest on 1946. aastast Tartus tegutsev tugevate traditsioonidega Eesti toiduainetööstus. Ettevõtte jaoks on juba algusest peale olnud oluline oma tootmises kasutada võimalikult palju kodumaist toorainet ning tootearenduses järgida eestimaalaste maitse-eelistusi. Salvesti tootevalikusse kuuluvad supid, erinevad köögiviljahoidised, moosid, lastetoidud, majonees, kastmed jpm. Eestis on toodetel kasutusel kaubamärgid Salvest, Põnn, Meie Mari, Mahlakas ja 3MIN. Ettevõte annab tööd ligi 130 töötajale. Salvestile on omistatud ISO 9001:2008 kvaliteedisertifikaat ja ISO 22000 toiduohutuse juhtimissüsteemi sertifikaat.