Selleks, et olla edumeelne kaubamärk ja vastata tarbijate ootustele, peab olema pidevas arengus. Seetõttu oleme uuendanud Maks&Moorits logo, tunnuslauset ning tootepakendeid.

Maks & Moorits uuel logol on olulised elemendid - tunnuslause „Ise tehtud, hästi tehtud“ ning ajalugu rõhutav aastanumber „Valga 1910“. Maks & Moorits tunnuslause lubab, et meie toodang on alati värske ning suure hoolega valmistatud ning me teeme kõike seda ise. Oleme üks vähestest lihatööstustest, kes omavad kogu tooteahelat – farmist lauale. Maks ja Moorits kasvatab ise oma loomad, töötleb, maitsestab ning pakendab ise. See tähendab, et meil on kontroll iga etapi üle ja saame seeläbi otsast lõpuni vastutada oma toote kvaliteedi eest.

Pakendidisainis hoiame Maks&Mooritsale omast punast värvi ning läbivaks sümboliks kaunis Valgamaa kuppelmaastiku motiiv. Ühtlasi on ka tootefotod, mida kasutame pakendil kodusemad ja naturaalsemad, et ka see nüanss oleks vastavuses meie uue imagoga.