Fazer kutsub kõiki üles andma teada oma võõrsil elavatest lähedastest, et üllatada välismaal elavaid eestimaalasi Eesti Vabariigi aastapäeva puhul kodustest maitsetest tulvil leivasaadetisega.

Fazeri turundusjuhi Anne-Mai Kaarma sõnul on Vabariigi aastapäev kõigi eestimaalaste pidupäev, mida on oluline väärikalt tähistada sõltumata sellest, kas viibitakse kodumaal või võõrsil.

„24. veebruaril kaetakse Eestimaa kodudes laud traditsiooniliste rahvustoitudega, mille seas on aukohal ehe ja armastatud must leib. Et sellest heast traditsioonist saaks osa ka need Eesti pered, kes veedavad pidupäeva kaugel maal, loosime välja kümme perekonda, kes saavad vaatamata eemalviibimisele nautida kodust mekki,“ rääkis Kaarma.

„Meie eesmärk on, et kaugel maal elavad eestlased saaksid kogeda musta leiva maitset võimalikult kvaliteetsel kujul, mistõttu saadame me neile nautimiseks Musta leiva näkileivad päevalilleseemnetega – nii saame olla kindlad, et hea leivamaitse elab üle kuitahes pika teekonna,“ selgitas Kaarma.

Fazer kutsub kõiki võtma üleskutsest osa ja märkima Fazeri Facebooki lehel ära oma erinevais maailma paigus elavad eestlastest sugulased, pereliikmed või sõbrad ning jagama nende inimeste lugu. Kümnele õnnelikule saadab Fazer Vabariigi aastapäeva puhul küllusliku saadetise Fazer Must päevalilleseemnetega näkileibadega ja muude hõrgutistega.

Läheneva pidupäeva valguses on näkileivad mitmekesiste kasutusvõimaluste tõttu väga tänuväärsed. „Purusta näiteks näkileivad köögikombainis ja kasuta seda piduliku isamaalise võileivatordi valmistamisel. Näkileibu on suurepärane kasutada ka isuäratavate suupistete valmistamisel või hoopis serveerida neid põnevate dipikastmete kõrvale,“ jagas Fazeri turundusjuht soovitusi.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning Fazer on esindatud kaheksas riigis. 1993. aastal asutatud Fazer Eesti oli esimene ettevõtte äriüksus Baltimaades.

Ettevõte hoiab täna Eesti pagari­toodete turul 15%-lise turuosaga kolmandat kohta. Fazeri tugevuseks on lisanditega leiva- ja saiatooted, taskuleivad ning röstid, tuntumad kaubamärgid on Kodusai, Must leib, Fresh ning Fazer Finest. Fazeri käive Eestis oli 2014. aastal 18,5 miljonit eurot. Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.