Prindi

 

PRESSITEADE
11.05.2020

 

Kui võtad kodus, siis võta vett vahele

 

Mais teeb Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit taas kampaaniat „Kui võtad, võta vett vahele“. Tänavu laiendab Liit sõnumit ning tuletab inimestele meelde, et alkoholi tarbides tuleks vett vahele võtta ka kodus, suvilas ja sõbra juures.

 

„Kui võtad, võta vett vahele“ on kampaania, mille eesmärgiks on muuta eestlased teadlikumaks oma alkoholi tarbimise harjumuste osas. Vee vahele võtmine aitab paremini piiri tunnetada ning annab inimesele vajaliku aja, et eelmise klaasikese mõju avalduda jõuaks ja saaks otsustada, kas järgmist klaasi tasub võtta.

 

„Eriolukorrast tulenevaid meetmeid juba leevendatakse ning inimesed veedavad üha rohkem aega õues. Seetõttu soovivad alkoholitootjad ja maaletoojad tuletada inimestele meelde vastutustundliku tarbimise põhimõtteid ajal, mil inimesed ilusat ilma hakkavad nautima ja eriolukorra lõppu kitsamas ringis tähistama,“ sõnab Liidu tegevjuht Triin Kutberg.

 

Tänavune kampaania toetab ka KUKU raadio Selge Grupijuhi liikumist. „Peale vee vahele võtmise on loomulikult veel mitmeid vastutustundliku tarbimise põhimõtteid. Selge Grupijuhi toetamine annab meile võimaluse paremini avada teisi teadliku alkoholitarbimise printsiipe nagu näiteks, et inimene ei tohi istuda rooli, kui ta on tarbinud alkoholi,“ selgitab Kutberg. Vastutustundlike alkoholitarbimise põhimõtetega on laiemalt võimalik tutvuda ka veebilehel www.vettvahele.ee

 

Tänaseks korraldab ATML juba viiendat kampaanialainet. Olulise panuse kampaaniasõnumi levimisse annavad ka Eesti juhtivad jaeketid – Prisma, Maxima, Aldar, ja COOP, lisaks CityAlko ja SuperAlko kauplused.

 

Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholitootjaid ja maaletoojaid Eestis, kuuluvad Altia, Liviko, Pernod Ricard, Prike, Remedia, Tridens, Amber Distribution, CocaCola HBC, Estonian Spirit, Balmerk, Brown-Forman ja MOE.

 

Lisainfo:
Triin Kutberg
Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit
+372 550 3904