Prindi

Mahlaturu liider plaanib pisipakendiga mahlaturgu kasvatada: A. Le Coq investeeris ligi 2 miljonit eurot portsjonpakkide liini

 

Käesoleval nädalal alustas A. Le Coqi Reola tootmistehases tööd uus portsjonpakkide liin, mille rajamisse investeeris ettevõte ligi 2 miljonit eurot. Uuelt liinilt tulevad esialgu 0,33 l korgiga tetrapakkides Aura smuutid ja mahlad, tulevikus suureneb tootevalik veelgi. Eestis unikaalsel tootmisliinil on võimekus toota erinevas mõõdus, korgi ja korgita ning lisatud kõrrega pisipakis jooke.

 

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on mahlaturg Eestis püsinud viimased viis aastat stabiilsena ja olulisi investeeringuid tehtud pole. Kogu mahlakategooriast moodustab kartongist väikepakkide turg mahuliselt ligi 4 %. Uue mahlaliini investeeringu peamiseks eesmärgiks on kasvatada portsjonpakkide turgu vähemalt poole võrra ja täiendada A. Le Coqi portfelli uute pakenditega. „Portsjonpakkide kasutamine terves toiduainetööstuses on viimase viie aastaga märkimisväärselt kasvanud ja näeme Euroopas ka juba jookide puhul, kuidas erinevate kategooriate tooted liiguvad suurematest pakenditest väiksematesse. On tekkinud suur hulk tarbijaid, kes eelistavad käepäraseid ja mugavaid portsjonpakke. Põhjuseid on mitu – muuhulgas kindlasti inimeste liikuv eluviis ja suurenev terviseteadlikkus. Uuelt liinilt tulevate toodetega täidame just nende tarbijate vajaduse,“ sõnas Noop.

 

Noop lisas, et unikaalse portsjonpakkide liini võimekus on ca 30 000 l päevas. Praegu tulevad liinilt Aura mahlad ja smuutid, kuid ettevõtte ambitsioonid on kindlasti suuremad ning peagi jõuavad väikepakkidesse täiesti uued tootekategooriad. “Uus liin võimaldab toota erineva suuruse ja kontseptsiooniga tooteid – lisaks 0,33-liitristele pakenditele ka 0,2 ning 0,25-liitriseid, korgi või korgita ning lisatud kõrrega minipakke,” rääkis Noop. „Kuna tegemist on aseptilise villimisliiniga, mis tagab toote pikaajalise säilimise ja garanteeritud kvaliteedi, siis annab see tootjale rohkelt võimalusi siseneda täiesti uutesse kategooriatesse,“ lisas A. Le Coqi juht.

 

A. Le Coqi uute, portsjonpakkides Aura mahlade hind hakkab olema ligikaudu 0,79 eurot, 0,33 l pakendis smuutide hinnaks saab olema ligikaudu 0,99 eurot. „Tegemist on oluliselt tarbijasõbralikemate hindadega kui tänase turu keskmised hinnad. Meie eesmärk on elavdada tervislike smuutide kategooriat tervikuna,“ selgitas Noop. Mahlatoodete valikus on kolm erinevat täismahla (apelsini-, õuna- ja tomatimahl) ja üks multinektar. Väiksemates smuutipakkides jõuab turule neli erinevat toodet, millest kaks olemasolevat maitset: mango-apelsini ja kiivi-ananass-mango ning kaks uut: aprikoosi-banaani-porgandi ja pirni-banaani-viinamarja.

 

A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 17 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coqi olulisemad brändid on A. Le Coq, Aura ja Limonaad.  

Lisainformatsioon:
Tarmo Noop
AS A. Le Coqi juhataja
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.