Valio Eesti toob tarbijateni Alma tootesarjas 82%-lise klassikalise või, mis hakkab kandma nime Eesti või.

“Alma on Eesti piimatoodete seas üks armastatumaid kaubamärke, või lisandumine sellesse igapäevatoodete sarja oli meie ammune soov ja vastus tarbijate ootustele,“ ütles Valio Eesti turundusdirektor Krista Kalbin.

 

Kalbini sõnul näitab või tarbimine kasvavat trendi, sest tarbijad on hakanud taas teadvustama ja hindama puhta koorese või eeliseid teiste rasvainete ees. „Oleme jõudnud tagasi vanavanemate köökides selgeks õpitud põhitõe juurde, et kõige õigema maitse annab toidule just naturaalne või,“ selgitas Kalbin ning lisas: „Lisaks on või näol tegemist maitsva ja inimese organismile hästi omastatava naturaalse toiduainega.“

Alma Eesti või valmib parimast kodumaisest koorest, sellel on naturaalne kuldkollane välimus ning meeldivalt aromaatne lõhn. Lisaks aitab Alma või pakendile lisatud mõõteriba kodukokkadel mugavamalt küpsetamiseks vajalikku võikogust määrata.

Valio Eesti on üks suurimaid kohalikke piimatööstusettevõtteid. Peamiselt Lõuna-Eesti farmide toorpiimast valmistatud Valio Eesti tooteid leiab ka Lätist, Leedust, Venemaalt, Itaaliast, Rootsist ja Ameerika Ühendriikidest. Rohkem kui 340 töötajaga Valio Eesti on juhtivaid kohalikke toorpiima kokkuostjaid, piimatoodete, sh juustude, eksportijaid ning Võru ja Laeva üks suurimaid tööandjaid. Ettevõtte tootevalikust leiab igapäevaseid, aga ka funktsionaalseid piimatooteid, mille aluseks on Valio rahvusvahelise kontserni teaduslikud uuringud ja uued tootmismeetodid. Valios läbi viidud teadustööd on hinnatud ka Nobeli preemiaga.