Premia kasvatas mullu tempokalt jäätisemüüki ja napsas lemmikjäätise tiitli

Premia Tallinna Külmhoone AS kasvatas Nielseni jaeturu-uuringu andmetel 2024. aastal oma jäätisemüüki, kindlustades ligi 40% turuosaga liidripositsiooni Eesti jäätiseturul. Eriti Rammus haaras taas populaarseimate jäätisebrändide esikoha ning üks selle sarja vahvlikoonus osutus koguni eestimaalaste lemmikjäätiseks.

Ettevõtte juhi Aivar Ausi sõnul olid edu võtmeks nii soe suvi kui ka väga edukad tooted. „Pole ilmselt üllatus, et suur osa kogu aasta jäätisemüügist kujuneb suvekuude jooksul. Ilusad rannailmad on kahtlemata „vesi meie veskile“, mis aga ei tähenda, et tarbijad siis valimatult iga jäätise järele haaravad. Premial õnnestus kasvatada oma müüki ülejäänud turust tempokamalt ning suur osa meie 4% jäätisemüügi kasvust sündis tänu hästi õnnestunud uudistoodetele ja varasemate lemmikjäätiste edukäigu jätkumisele,“ sõnas Aus.

Nielseni andmetel hõivasid Premia tooted jäätisebrändide edetabelis 2024. aastal nii kulla-, hõbeda- kui ka pronksikoha. 

„Eestimaalaste armastus koorejäätise vastu on vankumatu ja tänavu 60. juubelit tähistava retseptiga Eriti Rammus on jätkuvalt jäätisebrändide liider. Eriti Rammusa erineva maitsega vahvlikoonuses koorejäätised moodustasid ka suure osa eelmise aasta enimmüüdud toodetest. Mulluse suurima saavutusena jääb meid rõõmustama aga see, et Eriti Rammus vanilli-koorejäätis šokolaaditükkidega kujunes aasta kokkuvõttes eestimaalaste lemmikjäätiseks,“ rääkis Premia juht.

Nimelt hõivas Eriti Rammusa vanilli-koorejäätis šokolaaditükkidega 2024. aasta Nielseni jaeturu-uuringu kokkuvõttes kõige suurema rahalise turuosa. Premia müüs 2024. aastal ühtekokku 128 tonni seda jäätist.

„Populaarseima jäätise tiitli võit on seda magusam saavutus, et tänavu tähistab Eriti Rammus oma legendaarse retsepti 60. juubelit. Eesti jäätisesõbrad on sellele sarjale ülimalt lojaalsed ja võtavad ka uudistooted alati väga soojalt vastu. Näiteks jõudsid mullused Eriti Rammusa uued maitsed, nii soolakaramelli kui ka pistaatsia koorejäätis Nielseni andmetel kõikide jäätiste TOP30 listi,“ rõõmustas Aivar Aus.

Populaarseimate jäätisebrändide esikolmikus platseerus Eriti Rammusa järel teisele positsioonile Premia jäätisebränd, mis paistis möödunud aastal silma uudse, 40% vähema suhkruga pulgajäätiste sarja turuletoomisega.

„Kolmanda koha Eesti jäätiste eliitbrändide seas kindlustas Väike Tom, mille edulugu oleme tänu lastele ja lapsemeelsetele jäätisetarbijatele juba aastaid  jälgida saanud,“ lisas Premia juht.

Kuigi Premia hoiab tugevat turupositsiooni, ei ole konkurents Aivar Ausi sõnul jäätiseturul sugugi vaibumas.

„Jälgime oma müükide kasvatamiseks ja turuosa säilitamiseks pidevalt turuarenguid ning jätkame innovatsiooni, et käia kaasas tarbijate muutuvate ootustega ja säilitada kvaliteediliidri kuvandit. Eesti suurimate jäätisesööjate hulgas paistavad silma nii 11-14-aastased, 25-34-aastased kui ka 45-55-aastased tarbijad – igaühel neist on väga erinevad ootused ja nendele ootustele ideaalselt vastavate jäätiste väljatöötamine on väga suurt loomingulisust nõudev ülesanne. Õnneks on eestimaalased jätkuvalt tugevalt rõõsa koore usku ning Premia on pühendunud just selle kategooria eestvedamisele,“ sõnas Aivar Aus.

Premia Tallinna Külmhoone on Eesti suurim ja vanim jäätisetootja, mis alustas tegevust 1956. aastal. 200 töötajaga ettevõte on ligi 40% turuosaga Eesti jäätiseturu liider. Premia tooteportfelli kuuluvad armastatud jäätisekaubamärgid Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Regatt ja Vana Toomas, mis kõik valmivad rõõsast koorest ilma säilitusainete ja kunstlike värvaineteta.

Lisainfo:

Heli Sepp
Toote- ja brändijuht
+372 509 7563
heli.sepp@premia.ee